הר כנען – חורף כמו באירופה!
28 בינואר 2012 – 19:57 | אין תגובות

הר כנען אשר בסמוך לצפת הוא ללא ספק אחת מפינות החמד היפות ביותר בישראל. למרות שמדובר בפנינה תיירותית של ממש, האיזור אינו המוני והומה אדם, אלא נותר טבעי ונקי. לכל מי שאומר בקול רם כי …

קרא עוד »

ראשי » צימר רומנטי, צימרים בכרמל

עין איילה למרגלות הכרמל – המלצות בטעם אישי

פורסם על ידי admin ב 20 באפריל 2010 – 10:432 תגובות

אם אתם מחפשים מקום לחופשה רומנטית מושלמת, הרשו לי להמליץ לכם על מקום מדהים שהייתי בו לאחרונה עם בעלי צימר "סוויטת גל נוי" שבמושב עין איילה, השוכן למרגלות הכרמל בסמוך לאיזור היפה ביותר לדעתי של חוף הים התיכון בישראל (חוף דור וטנטורה).

השאיפה שלנו היתה להתנתק קצת מהשגרה הלוחצת והחונקת, המלאה בעבודה, טיפול בילדים ומטלות ביתיות, ולנסות לבלות קצת זמן רומנטי ואינטימי ביחד. מצאנו את כל מבוקשנו ויותר מכך בסוויטה המבודדת והיפיפיה שבה בילינו סוף שבוע ארוך מהחלומות.

מושב עין איילה שוכן בסמוך לצומת פורדיס, בין חוף דור לחוף הבונים. בערך 20 דקות נסיעה מחיפה וכ-45 דקות נסיעה מתל אביב.

הגענו לקראת הערב, אבל העדפנו לא לצאת למסעדה, אלא קנינו כמה מצרכים בדרך והשתמשנו במטבחון המאובזר של הסוויטה על מנת להכין לעצמנו ארוחת ערב רומנטית.

בעלי הפתיע בכשרון הבישול שכבר כמעט שכחתי שיש לו, והכין לנו מטעמים שאותם סעדנו בפינת האוכל הקטנה והאינטימית שבסוויטה.

לאחר מכן עבר עלינו לילה נפלא בחדר השינה הנוח והמקסים של הסוויטה, וכבר הרגשנו כיצד אנחנו במקום הנכון.

בבוקר יום שישי הקצנו באופן טבעי, נהננו מאד מארוחת הבוקר העשירה שהזמנו אל הצימר, ויצאנו לטיול באיזור, שהוא באמת מדהים.

בילינו חצי יום בזכרון יעקב ובבנימינה, וסעדנו את ארוחת הצהריים במסעדה מעולה במדרחוב הצבעוני של זכרון יעקב.

כשהרגשנו שהספיקה לנו חוויית היין, ירדנו מהכרמל לאיטנו ונסענו לאחר צהריים רומנטי על החוף, שם זכינו לראות את אחת השקיעות המדהימות ביותר שראיתי בימי חיי (כמובן שהנשיקה הרומנטית על רקע השקיעה הוסיפה המון!).

אכלנו ארוחת ערב פשוטה ונחמדה בסוויטה שלנו, ובערב גם צפינו באחד הסרטים האהובים ביותר על שנינו בטלויזיה שבחדר השינה.

ביום שבת, אחרי שנרגענו מארוחת הבוקר המפנקת, הזמנו עיסוי זוגי. האוירה היתה מושלמת, עם נרות ריחניים דולקים שהשרו עלינו שלווה ורוגע, ומוזיקת עולם בקצב איטי שסחפה אותי למחוזות אחרים.

העיסוי שקיבלתי היה נהדר, ושחרר לי כל שריר ושריר בגוף, והעובדה שבעלי שכב במיטת עיסויים משלו ממש לצידי והתפנק באותה המידה רק הוסיפה לתחושת העונג והרוגע.

אחרי העיסויים ישנו כמו תינוקות, רגועים, מחוברים זה לזו וחופשיים מכל דאגה, ובקיצור – מלאים בתחושה שלשמה יצאנו לחופשה הזו.

אחרי הצהריים נסענו לעיר העתיקה קיסריה, ונהננו מאד מהסיור באתר המדהים המשלב בין עתיקות ובין הים החביב עלינו כל כך.

כמו כן, נהננו באיזור מארוחה מעולה, ולאחר שקינחנו בגלידה, קינחנו באמת בטיול רומנטי יחפים לאורך החוף.

אפילו הידיעה שעוד מעט נגמר החלום המתוק הזה לא העיבה על הלילה האחרון שלנו בסוויטה, שהיה מושלם לגמרי, עם כל הפינוקים, הכיף והאינטימיות שמציעה הסוויטה הפרטית.

ביום ראשון בבוקר היה כואב מאד לעזוב, אבל היה ממש שווה את זה!

הסוויטה היתה יפה, מפנקת ומסודרת, והעניקה לנו את כל הפרטיות שנדרשה לנו לצורך חופשה רומנטית מדהימה. האיזור פשוט מעתיק את הנשימה ביופיו, ויש המון מה לעשות.

בקיצור, אם גם אתם מחפשים להחיות קצת את הזוגיות ולהשקיע אחד בשני, אני ממליצה לעשות כמונו ולבקר ב"סוויטת גל נוי" במושב עין איילה, מקום מצויין להיזכר במה ובמי שאתם אוהבים באמת.

ואם כבר הגעתם למושב עין אילה, אל תשכחו למסור ד"ש לחבר שלי קדידי שמתגורר במושב עם משפחתו.