הר כנען – חורף כמו באירופה!
28 בינואר 2012 – 19:57 | אין תגובות

הר כנען אשר בסמוך לצפת הוא ללא ספק אחת מפינות החמד היפות ביותר בישראל. למרות שמדובר בפנינה תיירותית של ממש, האיזור אינו המוני והומה אדם, אלא נותר טבעי ונקי. לכל מי שאומר בקול רם כי …

קרא עוד »

ראשי » צימרים בגליל העליון, צימרים בצפון

סוף שבוע חלומי בשפר – צימרים מומלצים ביישוב שפר

פורסם על ידי admin ב 15 בספטמבר 2009 – 10:36תגובה אחת

לא רחוק מצפת, ממש קרוב לאמירים נמצא היישוב שפר. יישוב קרוב למסלולי טיול ובהם הרבה צבע והרבה שלווה. בדיוק מה שחיפשתי לסוף שבוע מחוץ לעיר.

כשהבוס מודיע לי על תיקונים של הרגע האחרון, כשאני מביטה בשעון ועדיין תשע וכשרשת המחשבים קורסת שוב, אני מבינה שבמקום להתעצבן אני צריכה לקחת כמה ימי חופשה.

כשבן הזוג שלי מודיע לי שהוא מאחר לאסוף אותי כי הוא "תקוע שעה בפקק" והוא גם ככה עצבני כי הוא קיבל דו"ח חנייה, אני מבינה שחייבים, בדחיפות, לצאת מהעיר.

חברה שלי, שמייד ראתה את הייאוש בעיניי, סיפרה לי על צימר פנינת חן בשפר.

לא רחוק מצפת קרוב ליישוב אמירים, נמצאת פינת חמד כפרית (בואו לקרוא על מלון בוטיק לא מומלץ בצפת)

את הרמזורים והבטון החליפו עצים ובתים צמודי קרקע מטופחים.

את שאון המכוניות החליפו הציפורים.

סוף סוף, שנינו יכולים לקחת נשימה עמוקה מהאוויר הצלול ולהירגע.

בדלת קידמו את פנינו עם חיוך, והובילו אותנו היישר אל בקתת העץ המפנקת שכוללת פינת טלוויזיה, DVD, מערכת קולנוע ביתית, סטריאו, מטבחון מאובזר, מיטה ענקית וגולת הכותרת – ג'קוזי.

לאחר שהתמקמנו (אני התמקמתי, בן זוגי זרק את הדברים על הרצפה), נסענו לעשות קיאקים בכפר בלום.

לאחר חוויה רטובה, תפס אותנו רעב, ואכלנו במסעדת אש בש, שהיא מסעדת בשרים אוטנטית בקרית שמונה.

כשחזרנו לחדר רצינו להירגע ולהתפנק והזמנו לחדר עיסוי שוודי שהצליח לשחרר את הנקודה הכואבת שהייתה לי בגב כבר חצי שנה.

מה יכול להפוך ערב מהנה לערב מצוין, אם לא סטייק אנטריקוט עסיסי? מצאנו בעיר ראש פינה את מסעדת "טעמים".

כשהגענו, המלצרית רוני הציע לנו עם חיוך רחב תפריט מגוון של אלכוהול ואוכל.

אני הזמנתי סטייק אנטריקוט ובן זוגי הזמין סטייק דרום אמריקאי שהוא חצי ק"ג של בשר משובח.

בבוקר העירו אותנו ניחוחות של לחם טרי.

הגישו לנו ארוחת בוקר ישראלית עם הרבה ביצים, גבינות, סלטים ואהבה.

לאחר ארוחת הבוקר התלבטנו לאן ללכת ומה לעשות.

להפתעתנו ביישוב שפר יש המון אטרקציות כמו טיולי ג'יפים, מסלולי טיול בדרגות קושי שונות, טיולי אופניים, חוות סוסים, מוזיאונים, גלריות ועתיקות.

הפור נפל על מסלול טיול בנחל עמוד. נחל עמוד זורם כל השנה, והוא נמצא בצל צמחיה של עצי חורש ובוסתנים.

המסלול דורש מאמץ קל, אך מאמץ זה בהחלט משתלם כי מדובר באוצר טבעי עם נוף מדהים.

ההליכה עוררה בנו תאבון. ביישוב אמירים נמצאת מסעדת דליה, מסעדת צמחונית – טבעונית רומנטית ביותר.

אפילו גם אנשים טורפי בשר כמונו, יכולים ליהנות מהתפריט ומהאווירה במסעדה.

את היישוב שפר עזבנו עם שק מלא חוויות.

הישוב שפר אוצר בתוכו גם נופים כפריים, גם שקט ושלווה ומגוון פעילויות שהופכות את הסוף שבוע לקסום.

אם אתם רוצים לצאת לסוף שבוע קצר, אני ובן זוגי בהחלט ממליצים על צימר פנינת חן בשפר.