הר כנען – חורף כמו באירופה!
28 בינואר 2012 – 19:57 | אין תגובות

הר כנען אשר בסמוך לצפת הוא ללא ספק אחת מפינות החמד היפות ביותר בישראל. למרות שמדובר בפנינה תיירותית של ממש, האיזור אינו המוני והומה אדם, אלא נותר טבעי ונקי. לכל מי שאומר בקול רם כי …

קרא עוד »
אטרקציות

מסלולי טיול

צימרים בצפון

נופש משפחתי

צימרים מומלצים

ראשי » אירוח כפרי, צימר דיסקרטי, צימר רומנטי

בואו לבקר ולנפוש ביישוב המקסים חופית לחוף הים התיכון…

פורסם על ידי admin ב 21 בנובמבר 2010 – 12:20תגובה אחת

חברים, מי שלא ביקר במושב חופית הסמוך לחוף בית ינאי פשוט מפספס! המושב מקסים, החוף מדהים ואנחנו ממליצים לצאת לסוף שבוע בצימר מפנק ואינטימי…

אפתח בוידוי – עד לפני שנה גרתי בעיר הגדולה תל אביב.

לא סתם תל אביבי, אלא אחד שנולד וגדל בתל אביב, נשם את האוויר המפויח שלה ובעיקר נהנה מהעובדה שהים נמצא במרחק הליכה.

או במקרה הכי גרוע, חמש דקות בקו חמש.

את האמת לא הערכתי כל כך את הקרבה לים, ואת העובדה שבכל רגע נתון אפשר פשוט לקפוץ לשם (בין היתר גם כי תמיד חם), עד שעברתי לעיר הקודש – ירושלים.

זה היה כאמור בשנה שעברה, עברתי לכאן עם בת הזוג המקסימה שלי שהתחילה לימודי תואר ראשון.

הוויתור הגיע יחסית בקלות – מה לא עושים בשביל אהבה – אבל מהר מאוד התחלתי למצוא את הדברים הקטנים שחסרים לי בירושלים, ושהיו לי בתל אביב: פיצוציות שפתוחות באמצע הלילה אם יש חשק מטורף לעוגיה (או שגמר החלב), סצינה אקלקטית של תרבות שוליים, וכן – גם ים.

אותו הים שהיה לי כל כך מובן מאליו, הפך להיות פתאום חסר.

בשביל ללכת לים הייתי צריך לתכנן מראש, כי מדובר בכל זאת בנסיעה "מחוץ לעיר".

בהתחלה לא כל כך סבלתי מזה, אבל החודשים נקפו, ויחד איתם הצטברו הגעגועים לים.

עד שלפני חודש, כשניסינו לתכנן לאיפה ניסע לחגוג את יום השנה שלנו, הכל התפרץ בבת אחת. "לא אכפת לי לאיפה" אמרתי לבת הזוג שלי, "כל עוד זה קרוב לים. אני צריך ים".

קיראו בהרחבה: צימרים במכמורת לאוהבי ים!

והיא הסכימה. לא הייתי צריך לשכנע אותה יותר מדי, וכנראה שגם היא התגעגעה מעט לחופים התכולים של הים התיכון.

מהר מאוד פתחנו אטלס וחיפשנו מקומות נחמדים ששוכנים לצד החוף.

על הדרום ויתרנו מראש, הרצליה ובעיקר קיסריה היו קצת מחוץ לטווח המחירים שלנו, ואז נפלנו על חוף בית ינאי – עם הישוב המקסים חופית שלידו.

חופית לא לבד שם, יש עוד לא מעט ישובים שקרובים לחוף ינאי, אבל למען הגילוי הנאות מצאנו שם אחלה דיל של הרגע האחרון – בצימר שנקרא "חדר בכפר".

צימר קטן, אך אקסקלוסיבי, עם שילוב מתאים של עץ ואבן ותחושה מאוד ביתית, אליה מתווספים פינוקים קטנים כמו מרפסת נוף וג'קוזי חיצוני.

למען האמת הג'קוזי לא הכי מפואר, אבל גם ככה לא הגענו הנה בשבילו – אלא בשביל הים.

וכך, יום אחד, בלי התראה רבה מראש (כך גם הצלחנו ליפול על הדיל), ארזנו מטלטלינו ונסענו לכיוון חופית, ללילה של רומנטיקה וכיף.

בניגוד למקובל, הגענו דווקא די מוקדם – לפני שעת הכניסה המשוערת – וסיכמנו עם בעל הבית שנשים את הדברים לאחסון אצלו.

רצינו לנצל את החוף בשעות האור המעטות שעוד נותרו (כי מה לעשות, בישראל כמו בישראל בספטמבר כבר שעון חורף) ויצאנו לנו לחוף לבילוי חמים.

כשסיימנו את חלקנו בחוף, שהיה כה מהנה, חזרנו חזרה אל הצימר שכבר חיכה לנו שנגיע.

התקלחנו, דפקנו שינת ערב קלילה והתעוררנו – רעבים מתמיד.

למזלנו, אחד היתרונות של חופית (בניגוד, נאמר, לישובים רבים שבדרך כלל מהווים מוקד ריכוז של צימרים) הוא הקרבה למרכז הקניות אם הדרך.

התארגנו מהר ויצאנו לחפש שם מה לאכול. אולי אין שם בדיוק את המסעדות הכי מפוארות, אבל שבענו בכיף מבית הקפה.

משם המשכנו לדאנס בר צמוד, שבו בילינו עד השעות הקטנות של הלילה והשתכרנו כהוגן, כיאה לחופשה.

למחרת בבוקר ניצלנו את זה שאנחנו בחופש וישנו עד מאוחר.

אחרי שאכלנו ארוחת בוקר קלה אמרנו שלום לבעל הבית ויצאנו חזרה הביתה, לא לפני שאנחנו קופצים להיפרד גם מחבר יקר אחר – הים. בילינו שם עוד שעתיים, עד שהרגשנו שנמאס, וחזרנו לירושלים, מלאי חול, מעט מותשים, אבל מלאים בשמחה וכבר מתגעגעים לפעם הבאה שבה נלך לים.

אם זה תלוי בי, זה לא יהיה עוד הרבה זמן.