הר כנען – חורף כמו באירופה!
28 בינואר 2012 – 19:57 | אין תגובות

הר כנען אשר בסמוך לצפת הוא ללא ספק אחת מפינות החמד היפות ביותר בישראל. למרות שמדובר בפנינה תיירותית של ממש, האיזור אינו המוני והומה אדם, אלא נותר טבעי ונקי. לכל מי שאומר בקול רם כי …

קרא עוד »

ראשי » צימר רומנטי, צימרים בגליל העליון

רומנטיקה, סתיו, בית הלל…

פורסם על ידי admin ב 17 בנובמבר 2010 – 10:14אין תגובות

לקראת סוף השבוע הקרוב, בתפילה לגשם שירד ורוח שתנשוב, אנחנו מזמינים אתכם לצאת לחופשה רומנטית באיזור אצבע הגליל, ביישוב המקסים בית הלל

כל ילד בגן יודע שבבוא החגים עלינו לטובה, מגיע איתם גם הסתיו, עם החצב והשלכת.

אבל מה לעשות שמזג האוויר החליט להשתגע בשנים האחרונות, ובצירוף עם זה שלוח השנה העברי גרם לחגים ליפול השנה מוקדם, בתקופה שבדרך כלל (בלי קשר לשגעונות מזג האוויר) עדיין קיץ.

כך יצא שרק עכשיו אנחנו נכנסים לסתיו, העונה הרומנטית ביותר בעיני.

כן, לאביב יש פריחות וריקודי חיזור של ציפורים, בקיץ אפשר לטבול במקווי מים טבעיים בלי להתבאס ובחורף יש סופות רעמים וברקים שגורמות לזוגות להתכרבל יחד מתחת לשמיכה עם כוס שוקו חמה.

אבל בסתיו יש מראות נהדרים של עצים בתהליך התפשטות מעליהם, עננים חצי שחורים חצי לבנים שמשייטים בשמיים כמו שמיכות פוך ענקיות ולהקות ציפורים נודדות שמחפשות מקום חם יותר.

לא יודע, בעיני זה רומנטי. ואם הסתיו כבר הגיע, ועדיין לא קר מדי, אז למה לא לנצל את זה בשביל לטייל ולצאת לאיזו חופשה רומנטית בצפון?

אחד המקומות שאני הכי אוהב לבקר בהם הוא אצבע הגליל, המקום שממנו מגיעים המים שממלאים את הכנרת, עם שפע של נחלים ולא פחות אטרקציות טבעיות.

גם אם יש טיפה טפטוף או שהשמים מתכסים, עדיין כיף להגיע לשם וללבוש מעיל פליז מחמם. זה לא הורס את הטיול, להיפך, רק מעצים.

אז דיברתי עם בת הזוג והחלטנו ללכת על זה. לא היה לנו כל כך אכפת איפה נישן וחיפוש מהיר הוביל אותנו לצימרים "בצל התאנה" בבית הלל, מושב גלילי שנמצא בלב אצבע הגליל.

הוא קצת פחות מוכר, לפחות עבורינו, וקיווינו שזה יתן לנו אפשרות גם לקצת שקט. כך אכן היה.

הגענו לצימר מקסים שבחרנו, אחד משלושה שיש לבחירה במתחם – עוד סימן לאינטימיות ורומנטיות כי בדרך כלל בעלי צימרים בונים כמה וכמה יחידות אירוח.

רק אחד מהשניים הנותרים היה מאויש בבואנו ולא יצא לנו להתקל בבני הזוג שישנו בו. כך שהאינטימיות נשמרה. רצינו רומנטיקה, לא?

בכל אופן, מדובר בצימר סטנדרטי. לא משהו ליפול מהרגליים ממנו מצד אחד, אבל מצד שני עם איזה משהו מקסים בפשטות של – שילובים בין עץ לקירות בטון והרבה חמימות שנובעת מבין ארבעת כתליו.

כמובן שהמחיר בהתאם, וכולל גם את כל מה שצריך בפנים כדי ליהנות מהחופשה, אבל זה פחות חשוב.

קיראו המלצות על: צימרים זולים

מה שחשוב באמת זה מה שבחוץ, מה שבאמת תורם לרומנטיקה.

פינת ישיבה שממוקמת כמרפסת חיצונית, בלב מרבד דשא ירקרק עם פרחים צבעוניים מתורבתים, שפורחים גם עכשיו.

אם מביטים קצת יותר רחוק אפשר לראות את הרי הגליל נישאים אל על מעל הישוב, ובעל הצימר אמר לנו שהוא נשבע שבימים של ראות טובה אפשר גם לראות את פסגתו של הר החרמון.

אנחנו לא תפסנו אותו. כך או כך, ניצלנו את המרפסת הזו לא פעם ולא פעמיים כדי ליהנות מהשקט, מהנוף, ובעיקר מהריחות המשכרים של האוויר הגלילי עם כוס תה צמחים מהביל.

כשלא ישבנו במרפסת, נהנהו ממטעמי הצימר, וגם פעם אחת "העזנו" ויצאנו אותו החוצה כדי לטייל בנחל שניר, או החצבאני, בשמו המוכר יותר.

בית הלל נמצא ממש על הנחל ולא היינו צריכים להרחיק הרבה, עצלנים שכמותנו.

טיילנו רגלית בנחל, עצרנו לעשות פיקניק רומנטי למרגלות עצי האקליפטוס ולצד ערוץ הנחל הזורם והכל לא לקח יותר מכמה שעות. אבל בזה הסתיים "הטיול" בגליל.

האמת היא שיכולנו לעשות עוד, יכולנו ללכת לאחת מאינספור האטרקציות שיש כאן בסביבה – כמו קיאקים בכפר בלום, אגמון החולה או מרכז קנדה בעיר מטולה אבל בחרנו שלא.

התאים לנו השקט שלנו בתוך הצימר, ולישון בין השמיכות המפנקות. תאמינו לי, זה היה הכי רומנטי.

קיראו המלצות נוספות על: צימרים בגליל העליון

השאר את תגובתך!

הינך חייב להיות מחובר על מנת שתוכל להגיב.