הר כנען – חורף כמו באירופה!
28 בינואר 2012 – 19:57 | אין תגובות

הר כנען אשר בסמוך לצפת הוא ללא ספק אחת מפינות החמד היפות ביותר בישראל. למרות שמדובר בפנינה תיירותית של ממש, האיזור אינו המוני והומה אדם, אלא נותר טבעי ונקי. לכל מי שאומר בקול רם כי …

קרא עוד »

ראשי » צימר רומנטי, צימרים בגליל מערבי

צימר רומנטי במושב בוסתן הגליל

פורסם על ידי admin ב 26 בספטמבר 2010 – 9:58תגובה אחת

ממש בימים האלה, אחרי הקיץ, לקראת חודש אוקטובר ואחרי החום הגדול, אנחנו ממליצים לנסוע לאיזור מישור החוף הצפוני, אל מושב בוסתן הגליל הסמוך לעיר עכו…

אוקטובר בפתח. החום הנוראי של הקיץ כבר נשבר, ואפילו מתחילים לשקול לעבור לבגדי שינה חמים יותר (במיוחד אנחנו הירושלמים שאצלנו קריר מאוד).

סימן נוסף לכך שאוקטובר מגיע, כלומר מלבד החגים שפוקדים אותנו אחד אחרי השני, הוא שבתחזית מזג האוויר מתחילים לשער ספקולציות לגבי אפשרויות טפטוף פה ושם.

אבל בשבילי, אוקטובר הוא יום ההולדת של אשתי.

כבר כמעט עשר שנים שזה מה שהחודש הזה מסמל עבורי.

אין דבר שאשתי יותר אוהבת מאשר לנסוע להתפנק בכפר נופש או צימרים, במיוחד ביום ההולדת שלה.

הבעיה שלי עם זה היא שזה לא קיץ כבר, כאמור, אבל זה גם לא ממש חורף.

איכשהו תמיד אנחנו מוצאים את עצמנו בצימר בצפון.

לא שאני מתלונן חלילה, כי בסופו של יום צימר הוא תמיד צימר – רומנטי, אינטימי ובעיקר מאפשר לנוח קצת ועל הדרך לתחזק את הזוגיות.

גם אם לפעמים לא עושים שום דבר חוץ מלצפות באיזה סרט או להתכרבל במיטה.

בעצם, אולי דווקא בגלל זה.

אז בשנים האחרונות אני מנסה להתעלות על עצמי.

לקחתי אותה לצימר יפני מיוחד ברמות, נסענו לסוף שבוע באיטליה (שבו גם הצעתי לה נישואין) ואפילו היינו בחוות בודדים באמצע המדבר, שזה שיא האינטימיות.

כאילו כל שנה אני מנסה להתעלות על עצמי, וזה הופך קשה.

בשנה שעברה, למשל, עשיתי לה הפתעה. אמרתי – אם כבר צימר, אז שיהיה בצורה מיוחדת.

כדי להגביר את אלמנט ההפתעה עשיתי את זה בסוף השבוע שלפני היום הולדת שלה, כי ידעתי שאחרת היא תנחש שזה מה שאני עושה.

בחרתי צימר בישוב בוסתן הגליל, שזה ממש ליד עכו (חבר אמר לי שעכו מדהימה בעונה הזו של השנה).

כדי להפחית עוד יותר את החשד שלה, תיאמתי עם אחותה שגרה בצפון שתשתף איתי פעולה,  וסיכמתי מראש עם אשתי שבסוף השבוע הזה ניסע אליה.

למזלי, אני מכיר אותה טובה, וברגע שנכנסו לאוטו היא ישר נרדמה.

השתדלתי לנסוע בלי תנועות פתאומיות כדי שהיא לא תתעורר חלילה וההפתעה תיהרס. ל

מעשה היא התעוררה פעם אחת, אבל זה היה איפשהו שעוד אפשר היה לחשוב שאנחנו באמת נוסעים לאחותה.

זה היה כמעט מושלם, כי כשעברנו קצת את עכו והיינו ממש בפתח של בוסתן הגליל היא התעוררה והתחילה לשאול איפה אנחנו.

תוך כדי שהיא מסירה מעליה את קורי השינה היא הבינה שאנחנו לא נוסעים לאחותה ולא נעליים.

אני רק חייכתי והמשכתי לנסוע לכיוון הצימר. כשהגענו, החניתי את המכונית ואמרתי לה "הפתעה".

ההפתעה התגברה כשאחותה חיכתה שם המשפחה שלה. ישבנו כולנו לקפה ועוגה בצימר, שאגב קושט מבעוד מועד על ידי אחותה (לבקשתי) כדי להגביר את התפאורה הרומנטית.

משם המשכנו לטיול קליל בעכו.

מזג האוויר לא היה יכול להיות יותר טוב מזה. רוח קלה ליטפה אותנו כשהלכנו לאורך הטיילת העתיקה, וכל האווירה השמחה גרמה לנו להרגיש כאילו כל המוכרים בשוק מחייכים אלינו.

להגיד שלא אכלנו חומוס? אין מצב! יש דברים שלא מוותרים עליהם בעכו. חומוס סעיד הוא אחד מהם.

אחרי כמה שעות חזרנו לצימר של בוסתן הגליל והמשכנו לערב רומנטי שכלל טבילה בג'קוזי עם בקבוק יין שקיבלנו במתנה וגם עוד דברים, שמפאת הצניעות לא אזכיר.

בסופו של דבר הרגשתי שהתעליתי על עצמי גם השנה. צימר רומנטי נעים ואיכותי שעשה לנו טוב בלב ובנשמה.

הבעיה היא, כאמור, שעכשיו שוב אוקטובר בפתח, ואין לי מושג מה אני הולך לעשות השנה.