הר כנען – חורף כמו באירופה!
28 בינואר 2012 – 19:57 | אין תגובות

הר כנען אשר בסמוך לצפת הוא ללא ספק אחת מפינות החמד היפות ביותר בישראל. למרות שמדובר בפנינה תיירותית של ממש, האיזור אינו המוני והומה אדם, אלא נותר טבעי ונקי. לכל מי שאומר בקול רם כי …

קרא עוד »
אטרקציות

מסלולי טיול

צימרים בצפון

נופש משפחתי

צימרים מומלצים

ראשי » צימרים בגליל מערבי

צימרים בגורן למשפחות ובכלל – המלצה לסוף השבוע…

פורסם על ידי admin ב 20 במאי 2010 – 10:45אין תגובות

חג שבועות עבר והנה מחר כבר סוף שבוע…בואו לקרוא המלצות על צימרים מקסימים בגורן, לחופשת סוף השבוע עם ילדים.

כשבעלי אמר לי שהוא לוקח אותי לגורן כדי לעשות קצת כיף צחקתי בקולי קולות, משום שאיך שאני מבינה את זה, כשאומרים "בואי איתי לגורן" יש לזה רק משמעות אחת…

בעלי צחק עליי שאני חושבת כמו קשישה, ושהיום כבר לא צריך ללכת לגורן בשביל לעשות כל מיני דברים.

אחרי כמה בדיחות, הוא הסביר לי שבעצם מדובר במושב מקסים בגליל המערבי, שבו הוא הזמין צימרים עבורנו ועבור זוג החברים הכי טובים שלנו (ושל הילדים).

אז יצאנו אל הדרך בשתי מכוניות, והניווט היה קל ופשוט. אחרי שעברנו את איזור חיפה והכרמל התחלנו לנסוע בכבישים יותר מפותלים ועטופים בחורש ירוק,

והרגשתי שהחופשה מתחילה כבר כאן. אפילו הילדים הרגישו שאנחנו מתחילים לתפוס שלווה, ולמרות שהם לא הצליחו להירדם הם היו מקסימים במיוחד, לא מנג'סים בכלל, ואפילו שרו עם בעלי ועם הרדיו שירי ארץ ישראל הישנה.

הגענו אל הצימרים שלנו בגורן, צימרים "חלום בגליל", בהם לקחנו שתי בקתות משפחתיות.

הבקתות המשפחתיות היו מאובזרות היטב, ופשוט מקסימות.

בקומה התחתונה היתה המיטה הזוגית המפנקת, ג'קוזי מרווח ויפה, מטבחון מאובזר (אפילו עם פלטה חשמלית!) פינת אוכל וסלון.

הקומה היא מעין קומת גלריה עבור הילדים, שהתלהבו מייד מכך שהם צריכים לטפס בסולם בשביל לישון, ומכך שהם ישנים יחד על מזרונים כמו במסיבת פיג'מות.

אחרי שקצת התארגנו הבטן התחילה לקרקר, ונסענו לפארק גורן שנמצא לא רחוק משם כדי לעשות על האש.

לבעלי יש חוש מיוחד למצוא את המקומות הכי שווים לעשות בהם על האש, וכמו תמיד הוא מצא לנו פינה מוצלת, שלא היו בה אנשים נוספים, עם נוף מקסים לעבר מבצר המונפורט ושטח רחב עבור הילדים ששיחקו בכדור בכיף.

אחרי ששבענו ונהננו חזרנו אל מתחם הצימרים כדי לנוח קצת. הקטנטן נרדם, ומילאנו קצת מים בג'קוזי באחת הבקתות כדי שהגדולים יותר יוכלו לשחק ולהשפריץ קצת.

בינתיים מצאנו את עצמנו שרועים על הערסלים הזוגיים הצמודים שבחצר הירוקה והיפה, נהנים מהשקט, השלווה והאויר הצלול, ומתבוננים בשמיים האינסופיים שכבר התחילו לתפוס גוונים מרהיבים של שקיעה.

לקראת הערב התחלנו בסשן מקלחות, ובעלי נסע עם החבר כדי להביא לנו כל מיני פינוקים ליליים.

ישבנו ופטפטנו אל תוך הלילה עם יין, שוקולדים, פירות ופיצוחים בחצר המקסימה. האויר היה קריר ונעים בגלל הגובה הרב שבו היינו, והאוירה היתה מושלמת בהתאם.

למחרת הילדים אמנם לא אפשרו לנו יקיצה מאוחרת מידי, אבל הצלחנו להשאיר את הדברים תחת שליטה תוך צפיה בסרטים מצויירים בפינת הטלויזיה.

אחרי שאכלנו ארוחת בוקר כיפית ואפילו הקטן הבעייתי גמר את החביתה, יצאנו לטייל בסביבה.

לא רצינו לעשות מסלול קשה או משהו מסובך מידי, ולכן הסתפקנו בקפיצה לאגם מונפורט, שם נכנענו ללחצי הילדים ושכרנו עבורם סירת פדלים, וגם נסענו לכיוון ראש הנקרה שלדעתי הוא אחד האתרים היפים ביותר בארץ.

אחרי יום שלם של אטרקציות, חוויות וטיולים בצפון, שבמהלכו גם אכלנו במסעדה מזרחית מעולה, חזרנו אל הצימרים כדי לחזור על כל הדברים המרגיעים שעשינו יום לפני כן.

הילדים שיחקו יפה בחצר, וכשהערב ירד קיבלנו את פניו בישיבה נעימה עם כוס תה מהבילה ומתוקה.

סוף השבוע הקסום שלנו בגורן נגמר ונאלצנו לחזור הביתה לשגרה הרגילה, אבל מה שבטוח הוא שבפעם הבאה שבעלי יזמין אותי למתחם צימרים בגורן אני לא אבזבז דקה אחת בלצחוק, אלא אתחיל לארוז לקראת עוד חופשה נהדרת.

השאר את תגובתך!

הינך חייב להיות מחובר על מנת שתוכל להגיב.