הר כנען – חורף כמו באירופה!
28 בינואר 2012 – 19:57 | אין תגובות

הר כנען אשר בסמוך לצפת הוא ללא ספק אחת מפינות החמד היפות ביותר בישראל. למרות שמדובר בפנינה תיירותית של ממש, האיזור אינו המוני והומה אדם, אלא נותר טבעי ונקי. לכל מי שאומר בקול רם כי …

קרא עוד »

ראשי » חופשה בישראל, נופש משפחתי, צימר בגליל, צימרים בצפון, צימרים למשפחות

כולם ביחד באיילת השחר!

פורסם על ידי admin ב 12 במאי 2010 – 11:193 תגובות

סיפור אישי על חופשה משפחתית באיילת השחר – אני בעלי והילדים יוצאים לנופש בישראל…

בפגישתנו האחרונה סביב המנגל של יום העצמאות המעשנת הזכירה לי שכבר כמה שנים שלא יצאנו יחד לחופשה בארץ.

אנחנו מכירים כבר שנים, עברנו כברת דרך ארוכה, ובמשך קרוב לעשור היה לנו מנהג לצאת לחופשה קיצית משותפת.

בהתחלה, כשעוד היינו צעירים, היינו נוסעים לבד לצפון או לעיר הדרומית אילת, אחר כך הגיעו גם בני הזוג, שלמזלנו הצטרפו במהרה למנהג המגונה, ולבסוף נוספו לחבילה גם ילדים. שלי. המעשנת נגד ילדים באופן עקרוני.

האמת היא שמאז שנולדו הילדים שלי לפני שבע שנים הפסקנו להקפיד על המנהג, כל פעם עם תירוץ כזה או אחר.

רק פעמיים באותן שבע שנים יצאנו ממש לחופשה, וגם זה היה אחרי שהמשענת הפצירה בי.

למזלי, גם הפעם היה לי את המעשנת, שלא מוותרת עלי כל כך בקלות והחליטה, כאמור, לנסות להחזיר עטרה ליושנה.

כך יצא שמצאנו את עצמנו באמצע אוגוסט עם כל עם ישראל ואחותו בחופשה בצפון.

קיראו המלצות על צימרים בצפון

על פנצ'רים וטלוויזיה לילדים

החופשה התחילה דווקא ברגל שמאל כשלמעשנת ובן-זוגה היה פנצ'ר.

זה אף פעם לא נעים אבל מהר מאוד מצאנו את עצמנו נגררים אל עבר פנצ'ר-מאכר מקומי בהמלצת המתדלק בתחנת הדלק הסמוכה.

אחרי שנגמרה הסאגה הזו המשכנו לעשות דרכנו אל עבר איילת השחר – המקום שנבחר כיעד לחופשה.

עוד דבר שהשתנה אצלנו מאז הילדים הוא שהפעם היינו צריכים גם להקפיד על תקציב ההוצאות.

לכן הצימרים של "מול השחר" התאימו לנו כמו כפפה. מצד אחד הם לא הכי יוקרתיים ומצד שני הם נראו לנו, לפחות באתר שלהם, יפהפיים ושווים את הכסף.

תוסיפו לזה את העובדה שיש שני מתחמים צמודים – צימר זוגי ודירה משפחתית – וקיבלתם שילוב מושלם לחופשה שכוללת משפחה עם שני ילדים וזוג נטול.

מיד איך שנחתנו בקיבוץ, אחרי כל התלאות של הדרך, הילדים עברו ממצב "רגועים באוטו" למצב "מציקים בחוץ ורוצים בריכה".

אני אומר לכם, אם ראש הממשלה רוצה להעביר איזה חוק בכנסת כל מה שהוא צריך זה לבקש מילדים לשכנע את הח"כים. אף אחד לא יכול לסרב להם.

ובכל זאת, כמה אירוני, אנחנו סירבנו, בגלל שהיינו כל כך מותשים מהדרך והדבר האחרון שרצינו לעשות באותו רגע זה לרוץ אחריהם בבריכה ולשמור שהם לא יהרגו אחד את השני.

הבטחנו להם שעוד נלך לבריכה מאוחר יותר, ולמזלנו, הייתה לנו בחדר טלוויזיה עם כבלים, שבימים כתיקונם משמשים כבייביסיטר הכי טוב שאפשר לילדים.

קיראו המלצות על חופשה משפחתית עם ילדים בצפון

על המבורגרים וילדים רעבים

תוך פחות מחצי שעה הילדים נרדמו מול הטלוויזיה וגם אנחנו פרשנו לחדר השינה, כדי לנסות לתפוס תנומה.

לנסות זו ההגדרה הכי מדויקת, כי לא עבר הרבה זמן לפני שהקטן בא לשתף אותנו בתחושת הרעב שלו.

למען האמת גם אנחנו התחלנו להיות רעבים ואני חושב שהילדים הקדימו רק במעט את המשענת, שהתכוונה להציע בעצמה שנלך לאכול משהו באזור.

מהיכרות מוקדמת עם הצפון הנקודה הגדולה הקרובה שכוללת אופציות אוכל מגוונות ורבות, והכי חשוב – במחיר סביר, היא ראש פינה.

בעוד שהמעשנת רצתה ללכת לאיזו מסעדה יוקרתית יותר, אני הזכרתי לה שאנחנו קצת מוגבלים תקציבית, אז הלכנו למסעדה שאותה זכרתי במעומעם מטיול ילדות עם חבר אחר – עמבורגר.

ידעתי שקלף ההמבורגר הוא קלף חזק אצל המעשנת, שאף פעם לא יכולה לסרב לנתח קציצה משובחת וככה יצא שכולם היו מאושרים.

על מים קרירים והפתעות

אחרי שהרעב של כולם הושבע, חזרנו לאיילת השחר כדי להשלים את הבטחתנו לילדים.

האמת היא שגם אנחנו רצינו קצת לבריכה. כשהגיע תורה של אשתי לשחק עם הילדים במים הצטרף אליה גם בעלה של המעשנת ואני פרשתי הצידה, סוף כל סוף לכמה רגעים שלנו ביחד.

"איך אין לכם ילדים?" שאלתי אותה "תראי איך הוא משחק איתם כל כך יפה. זה נראה שהוא ממש רוצה כבר ילדים"

"מי אמר שאין לנו?" היא שאלה אותי בחזרה, והצביעה על הבטן שלה.